14 sie 2010

Moje drugie konto do sprzedania na stardoll

Mam dwa konta na stardoll, jedno to Kiciusiulka, a drugie to Mamehasan.

Chcę sprzedać konto Mamehasan bo mi się znudziło :)
Może masz koleżankę, która chce dołączyć do stardolla, to jest propozycja dla niej :)

Konto ma 524 star punktów,konto do 2010.08.24 jest SS.

Konto do obejrzenia TUTAJ


Licytacja zaczyna się od 25pl - doładowanie na tel.

Licytacja w księdze gości Mamehasan


Gwarantuję uczciwą sprzedaż :)

Któryś z komentarzy do tego posta dostanie prezencik :)

Prezencik dostaje:
miss_sunny11

3 komentarze:

Ewelina pisze...

Szkoda że ja nie mogę go kupić (rodzice nie pozwalają =(). Masz cudne konto no ale niestety :(
Hannah792

Anonimowy pisze...

Wiem już to pisałam,niestety nie znam żadnej takiej dziewczyny jak coś to dam znać:) donusia13

Anonimowy pisze...

popytam koleżanki może akurat któraś będzie chciała :)

miss_sunny11